- Naprawdę można zwiększyć przychody nie wydając więcej na reklamę.
- Naprawdę wystarczy 8 godzin analizy, 2 tygodnie testów -> aby zwiększyć konwersję prawię o połowę.
Kluczem do sukcesu jest nie tylko optymalizacja budowy strony
ale też optymalizacja sposobu pozyskiwania ruchu.
Najprościej pisząc należy wzmocnić to co działa i całkowicie wyeliminować to co nieskuteczne. Tu nie można iść na kompromisy bo chodzi o Twoje pieniądze.
Sprawdzona droga do sukcesu to:
- Analiza procesu zakupowego z punktu widzenia Twojego klienta.
- Analiza przepływu użytkowników w Twoim sklepie.
- Analiza jakości pozyskiwanego do sklepu ruchu.
- “Zapraszanie” do sklepu tylko tych klientów którzy szukają dokładnie tego co Ty oferujesz.
- Usunięcie mało skutecznych reklam i wzmocnienie skutecznych.
- Dodanie elementów zwiększających zaufanie i nie chodzi tu o żadne certyfikaty i nagrody.
- Dodanie elementów stymulujących do podjęcia szybkiej decyzji o zamówieniu.
- Przerobienie procesu zakupowego tak aby przejście go było dla klienta dziecinnie proste.
- Ułatwienie klientowi znalezienie dokładnie tych informacji które szuka.
- Zachwycanie klienta na każdym etapie jego wędrówki po Twoim sklepie. Pamiętaj On jest ważniejszy niż chęć taniego zarobku (większość sprzedawców o tym zapomina).
Wszystko po to aby po zamówieniu klient był z siebie dumny, że tak szybko “sam” znalazł dokładnie to czego szukał i był szczęśliwy że wreszcie znalazł sprawdzone i zaufane źródło produktu X.