8 godzin analizy, 2 tygodnie testów i 45% wzrostu konwersji, 105% wzrostu średniej wartości zamówienia

Posted on Posted in konwersja
  • Naprawdę można zwiększyć przychody nie wydając więcej na reklamę.
  • Naprawdę wystarczy 8 godzin analizy, 2 tygodnie testów -> aby zwiększyć konwersję prawię o połowę.

2tyg

Kluczem do sukcesu jest nie tylko optymalizacja budowy strony
ale też optymalizacja sposobu pozyskiwania ruchu.

Najprościej pisząc należy wzmocnić to co działa i całkowicie wyeliminować to co nieskuteczne. Tu nie można iść na kompromisy bo chodzi o Twoje pieniądze.

Sprawdzona droga do sukcesu to:

  1. Analiza procesu zakupowego z punktu widzenia Twojego klienta.
  2. Analiza przepływu użytkowników w Twoim sklepie.
  3. Analiza jakości pozyskiwanego do sklepu ruchu.
  4. „Zapraszanie” do sklepu tylko tych klientów którzy szukają dokładnie tego co Ty oferujesz.
  5. Usunięcie mało skutecznych reklam i wzmocnienie skutecznych.
  6. Dodanie elementów zwiększających zaufanie i nie chodzi tu o żadne certyfikaty i nagrody.
  7. Dodanie elementów stymulujących do podjęcia szybkiej decyzji o zamówieniu.
  8. Przerobienie procesu zakupowego tak aby przejście go było dla klienta dziecinnie proste.
  9. Ułatwienie klientowi znalezienie dokładnie tych informacji które szuka.
  10. Zachwycanie klienta na każdym etapie jego wędrówki po Twoim sklepie. Pamiętaj On jest ważniejszy niż chęć taniego zarobku (większość sprzedawców o tym zapomina).

Wszystko po to aby po zamówieniu klient był z siebie dumny, że tak szybko „sam” znalazł dokładnie to czego szukał i był szczęśliwy że wreszcie znalazł sprawdzone i zaufane źródło produktu X.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *